Wednesday, January 7, 2009

Photoshop nélkül nincs élet...

...mert ugye mit is csinál a fotós ember ha nincs kocsija és unatkozik. Neki ül a régi fotókat elrontani a photóshop-al, mint én ma. Végre elvittem a Jeepet a szerelőhöz aki a barátunk és nem akartam zavarni az ünnepek alatt. Néha ugyan leállt de csak parkoláskor így nem volt veszélyes ha mentem vele. Nagyon szeretem ezt a kocsit, igazán irtó praktikus. Újjonan vettük és csak én vezettem ami a lényege az egésznek. Nagyon hozzám nőtt, mintha a lábam lenne. Be tudnám cserélni de az újjak még rosszabbak ebben pedig még csak 80000 mile van. Végül is Gabi kicserélt nekem egy elosztó valamit és így ha el nem szólom megint kocsikázhatok.


Köszönet mindenkinek aki küldött képeslapot karácsonyra!

Vissza a photoshophoz... karácsonyfa leszedés (a száraz fáról leszedni sokkal nagyobb munka, mint a feldiszítés)takarítás, levélsöprés, stb után leültem szórakozni a képeimmel és ezeket csináltam. Az első a Santa Monica Beach:
San Pedro Beach:Hé, szomszéd van egy kis cukrod?Photoshop papír kutyaház:Bezárva:Ez a kettő pedig a Lensbaby-vel készült. Még mindig nem jöttem igazán rá, hogyan is kell használni. Fügefa levél:Kóbor kutya:Őszi szinek:Őszi doboz: Új motor próba:A szakértő:Valami nem stimmel...

No comments: