Saturday, May 16, 2009

Balboa Park Vizit

Még jó, hogy ilyen közel van hozzánk a Balboa Park, vásárlás közben el-el tudok szaladni körülnézni vajjon van-e valami érdekes, új amit érdemes fotózni. Azon kivül pedig ha nincsenek sokan, nagyon kellemes séta hely. Tavasszal amit én nem is tudtam idáig pedig itt élek már 30 éve de soha nem mentem ki tavasszal, a túlsó oldalon a tó körül dísz cseresznye fa sor van. Az interneten láttam képet róla mikor virágzik. Gyönyörű! ....hogy én ezt idáig nem tudtam! Na majd a jövő tavasszal kimegyek időben. Esküvőket is szoktak rendezni a fák alatt. Tegnap épp arra volt dolgom és megálltam egy pár percre. A kamera is nálam volt így kattintgattam egy párat. Szép zöld még minden, kacsák sem voltak sokan ami néha nagyon zavaró. Pár ember sétált csak hiszen munkaidő volt mindenki dolgozik. (csak én nem... ha ha ha) Egy Daru madarat láttam csak a libák és kacsákon kívül. Egy funny humoros képet sikerült azért az egyik kacsa párról. Ez a címe: "Wait for me my Darling!" magyarul: "Várjál meg kedvesem!" A képek a Topaz -zal vannak átdolgozva.

No comments: