Friday, September 11, 2009

Délután a kertben..

Ma kinnt ültem a kertben délután a Vizslákkal. Mostanában olyan melegek voltak, hogy ki se mentem. De ma estére lehült és gondoltam eltöltök egy -két órát a kutyákkal, mert már nagyon unatkoznak. Ők velem szeretnek lenni a legjobban de ebben a nagy hőségben én sem mentek ki, ők is általában fekszenek és jól ellustulnak. Igaz több eszük van, mint nekünk mivel ők nem is nagyon esznek ilyenkor, nem mint mi! Ahogy szép csendben üldögélek egy idő után a kis madarak, mókus, méhek megszoknak és nem bánják, mintha ott sem lennék úgy viselkednek. Kivéve Morzsika mikor gondol egyet és fel fel ugrik, akkor mind eltűnik hírtelen. A kamerát is kivittem, mert soha nem lehet tudni... szerencsémre, mert épp egy nagyon helyes kis Fich madár szált le a fa ágra. Sikerült is pár jó képet készítenem róla. Sajnos a virágok kiszáradtak, kiégtek. Még amelyik szereti a száraz talajt az is épp hogy csak él, mint ez a Butterfly, Pillangó bokor. A kis sárga Finch a füge fán amin alig van gyümölcs az idén. Lehet is látni még a levele is mind leszáradt a nagy forróságban. A kerti mókusunk pedig olyan szemtelen, hogy minden reggel végig tapogatja az összes fügét rajta, hogy melyik érett meg. Az idén még egyet sem tudtunk enni róla, mert őnagysága mind leszedi. De nem is bánom nagyon kicsik voltak az idén.
Itt épp nagyon meg van ilyedve, mert a Space Shuttle leszállt Californiában és olyankor két hatalmas robbanás van. Floridában kellet volna leszállnia de a rossz időjárás miatt ide jött le. Én majd elejtettem a gépet a kezemből a két nagy robbanásra. Nagyon közel volt és így nagyon hangos is volt. Morzsa azt hittem az ölembe ugrik ilyedtében. A mókus pedig egy fél óráig reszketett utána. Szerintem Piri már nagyot hall, mert nem nagyon érdekelte bár ő mindig nagyon okos, bátor Vizsla volt nem félt semmitől. Mindenesetre bele telt egy jó fél órába míg minden visszaállt a rendjére az udvari életben. A madarak újra csiripeltek, a nagy sárga lepke is körözött körülöttem de meg nem állt volna egy pillanatra sem, hogy tudjak egy jó képet elkapni róla. A mókus lakónk is kibeszélgette magát Morzsával. Rendesen beszélgetnek! Kiváncsi lennék mit mondanak egymásnak! Morzsa persze hívja le: Gyere csak le had fogjalak meg! Az meg vissza: Eszem ágában sincs, hülyének nézel?

No comments: