Tuesday, September 15, 2009

Venice Beach

Folytatom ahol tegnap abba hagytam még pár képpel. A Panoráma nagyon szép mind két oldalra. Északon Santa Monica felé, Délen pedig Marina del Rey felé. Sokan fürödtek bár nem volt túl meleg. Mi, ha nézitek a hegyek mögött lakunk a Valley-ben. Körülbelül 20 perces kocsikázás ha nincs nagy forgalom.Erről a képről az olasz Positano jut eszembe a dombon a szines házakkal. A kerékpár a legjobb közlekedési eszköz itt a btengerparton. Nekem tetszettek a halvány pasztel szinűek.Ez egy szép sirály amiből nagyon sok van itt. Néha szemtelenek kikapják a kezedből az enni valót. Vigyázni kell, mert jó nagyot czípnek. Egyszer régen a Santa Monica Beachen mi is etettük őket és valahogy az egyik ahogy verekedtek az ételért, eltörte a szárnyát. Természetesen hazavittük, dédelgettük akkor még nem tudtam, hogy be lehet vinni a Wild Life Reservatum-hoz és mi próbálgattuk megmenteni. Ahogy etetgettem egyszer akkorát csípett az orromba, azt hittem lecsípte. Azóta nem merek túl közel menni hozzájuk. Szépek de irtó szemtelenek.Ez megint az a kis madár ami csoportosan szalad hol a víz elől, hol be a víz után a kis kagylókat szedni. Jó pofák nagyon.Közben meg is fürdenek néha.Visszafelé a parkoló helyhez a házak mellett. Teljesen a partra vannak épülve ha itt jön egy Tsunami akkor ezek mennek abban biztos vagyok. Némelyik szép szinesre van újjá festve, renoválva. Most ez a SOHO féle a divat.Ennél ha jól megnézed az erkélyen a bal oldalon egy hatalmas nagy kő lóg egy kötélen dekorációnak. A kis utcákban nem lehet megfordulni a kocsik egymás hegyén, hátán mikor meleg van és sokan jönnek. Ma elég jó volt nem voltak sokan.Egy másik érdekes része a Venice Beach-nek a Lagunok. Csak úgy mint Velencében, persze kicsiben. Nekem tetszett. Csak a kocsi ablakából fotóztam ahogy felmentem a kis hidakra. A házak előtt ilyen kis canal vizek vannak amit hidak kötnek össze. Kettőn kocsival is át lehet menni de parkolni közel nem lehet. Már nem akartam megint megállni messze talán majd máskor visszajövök még. Remélem tetszettek a képek....nyugodtan írd meg a véleményed. Van amelyik a Photoshop-al van átdolgozva szinesebb cartoon szerűre.

1 comment:

Menroting said...

Szia !

Ezek a parton csoportosan lépkedő kismadarak irtó aranyosak ! :-)

Szeretem olvasni a bloggodat mert olyan nekem mint egy kedvenc gyermekkori képesköny ami mindig elvarázsolt akármilyen problémám is volt.:-)