Monday, May 23, 2011

A nagy séta I.

A séta természetesen az Állatkertben volt hiszen hol is tudnék 5 órát sétálni fel és le a hegyen megállás nélkül. A legjobb gyakorlat, ajánlom mindenkinek. A lépcső járás is jó exersize-torna de unalmas. Itt legalább fotózhatok. A nap nem sütött túl melegen, sőt már azt hittem be is borul de mégis a képek nagyon jól sikerültek. Az okosok azt mondják jobb fotózni a borús időben, mint a fényes napon. Igazuk is van. Így legalább én kontrolálhatom a fényeket ami a képekre kerül. Csak egy lencsét vittem a Canon EF 70-300 IS -t. Nem akartam a másikat is cipelni.
A bekerített állatkerti lakókon kivül sok kis madár is volt szabadon így én inkább azokat fotóztam. A nevekkel kicsit bajba vagyok. Nem tudom melyik, melyik hiszen nem hordtak névjegyet a lábukon. Így csak találgatom.

  fiatal House Finch

Egy régi barátunk is madarakat fotózik nagy sikerrel, talán majd ő kijavít ha nem jó nevet adok némelyiknek.
House Finch
Brown headed cowbird
Western Tanager
Tavasz lévén sok állatnak volt kicsinye. 

Malard
Slider - Vízi Teknős
Törpe papagáj - Lovebird pár
Orchid Tree
Flamingó
 Volt aki szundikált: Main wolf
 A Meerkat látott egy repülőgépet és azt hitte érte jön!
 Desert stílus
A Gorilla családi perpatvar. Nagyon hasonló, mint az embereknél. Ugyan az a gesztus, az arckifejezés. Igaz hangokat nem hallottam de lehetett látni, hogy az apa veszekedett valamiért. A kicsi épp olyan képeket vág, mint a teenagerek ha valamin rajtakapjék őket: Mit csináltam én? mintha mondaná: Jó, jó csak hagyd már abba! A nőstény pedig félve hallgatja ahogy a Családfő fenyíti a fiát.
A kicsi itt már már úgy csinál mintha meghallgatná a szidást, oktatást. Nagyon érdekes volt ezt végig nézni. Van róla több kép is ahogy a végén sonforodva elvonulnak miután a családfő rájuk ordít.

 Pár macró a méhecskéről:




No comments: