Wednesday, May 4, 2011

Photoshop CS5

Nagyon meg vagyok elégedve az új CS5 Photoshop-al. ki is szedtem minden előzőt, mert csak zavarta. Ti is ha csak a felújjított változatát veszitek meg egy-egy program-nak  akkor nem szükséges az előzőket bennt tartani a gépbe, mert csak a helyet foglalja és lelassítja a computert. Nyugodtan kiszedhetitek.
Nagyon melegek voltak mostanában és mégis mindenki megfázott. Mégcsak én rajtam nem jött ki de valószinű, hogy én is beleesek. Remélem nem! Addig is rajzolgatok, fotózok, mert főzni semmi kedvem ebben a melegben.

Homestead

 A régi olaj festményekhez hasonló képel próbálkoztam.
Kern Country.
Ezt a szegény pillangót  kergettem sokáig de nem engedett közelebb. Avégén a fejemre szált de ott nem tudtam lekapni.
Egy légy ami a háttér nélkül nem lenne érdekes. De mivel a derekam majd eltört annyira próbáltam lehajolni, hogy közeli macro képet készítsek, igy megtartottam és Art lett bellőle. Macrónak nem volt elég éles.
A Chrysantenium utolsó napjai.
Az iriszek egymás után nyílnak az idén.  
Bogarakat kerestem de a légyen kívül csak ez az egy amit láttam a muskátlin. Irtó picike nem tudtam közelebb levenni sajnos.
 Ezt a kismadarat, Western Tanager, láttam meg véletlenül magasan a sok sárga ficus levél között az udvaron. Mindig olyan gyorsan elrepült de most sikerült elkapnom. Nagyon szép kis madár, állítólag 5-6 zöld tojása van a fészekben.
Western Tanager
 Végre rájöttem hogyan kell a behajtott lapott készíteni. Ezek az én virág fotóim amin gyakoroltam.

No comments: