Thursday, June 2, 2011

Nagy séta II.

Kicsinyítettem le több képet az állatkerti sétáról. A tavaszi virágok is gyönyörű szinesek voltak a sok eső után. A bejárathoz közel a Bougainvillea futó virág pompázott a kis vizesés felett.

Megint a Meerkat-ek. Fogalmam sincs magyarul mi a nevük de irtó jópofák. Sok jó kép sikerült róluk, mert mozdulatlanul állnak és figyelik az eget. A vadonban biztos a sasoktól vagy a róka és más ragadozóktól félnek de itt nagy érdeklődéssel figyelték a repülőket. Ha észreveszik, hogy fotózom őket, pózolnak.
 Itt mintha mondaná: Na milesz kattintod már?
Ez az egyik legcsunyuskább madár amit az állatkertben láttam de a kicsinye ennek is aranyos. Crested Screamer-nek hívják talán így fordíthatnám "Tarajos rikácsoló" Egy dél Amerikai madár amelyik magokat, zöldségek szárát, levelét eszi. Ritkán kisebb állatot is elfogyaszt. 4-4.5 kg. Elég nagy de mégis jó repülő és nagyon jó úszó. Általában víz mellett rakja a fészkét és 2-6 tojást tojik. Egész életre választja a párrját ami nagyon szép tőle. Kb. 15 évig élnek. Én most láttam elösször kicsit vele.
A chilean Flamingo is szép csak nem éppen kellemes az illatuk. Több jó kép lett de ezt átrajzoltam, gondoltam így érdekesebb a lesz.
A Vegetáriánus. Ha ha ha! Egy hatalmas nagy frissen lerágott tehén csont maradék volt nem messze tőle. Lehet csak most ette a salátát rá, hogy jobb legyen az emésztése. Egyedül él, igazán hozhatnának hozzá egy másikat, mert nagyon irígy. Úgy körbe ölelte az ételét, mintha valaki el akarta volna tőle venni!

Dragon Baby az ablak mögött
Morning Dove - Reggeli Gerle
Szélben hintázó Finch




....majd még folytatom







No comments: