Thursday, June 9, 2011

A nagy séta III.

Pár kép még amit sikerült lekicsinyítenem a héten, mert nagyon el voltam foglalva. Az új Elafántnak nagyon szép nagy helye van de sajnos a sok kötéltől, oszloptól nem lehet igazán jó képet készíteni. Óriási terület a lakóhelyük aminek ők biztosan örülnek is de a fotósoknak írtó nagy séta ha nem akarják kivárni mire az egyik végéből a másikig hajlandók átjönni. Valahogy nekem nem volt szerencsém, mindig a rossz oldalon voltam. Már nem volt se kedvem, se erőm a hegyen megint átsétálni. Igaz a vadonban sem jönnek épp a kamera elé, hogy fotózzunk. Ez a kettő sikerült úgy, hogy a kerítés nem volt benne. Na itt nem fognak elhízni ha oda-vissza gyalogolnak!

Okapi nem tehén!
A Zsiráf család is meg van még. Ez az Angelina Jolie-ra emlékeztetett engem.

Séta közben néhány vad virágot is fotóztam. Szép volt a Salvia.
A hegyi kecske bak sem maradt el. Legalább ők nyugodtan ülnek a szikla tetején.
Big Horn.
A Flamingó -Definitely Pink - a címe.
Hazaérve leültem a Pocsolyám mellé és kipihentem magam. Tavaly óta a Koi halak kétszeresére nőttek, átvészelték a hideg telet az arany halakkal együtt. Jó étvágyuk van, még néha az újjunkat is megkóstolják. Szerencse, hogy nincs foguk! A vízi liliomomat is megették! Itt láthatjátok csak épp a szárai vannak meg talán még kihajt az idén.
Levendula a kertben. Finom illata van.

 A Nílusi Liliom is nyílik már. Agaphantus.
 A trombita futó virág még csak most kezd kinyitni.
Lassan a Jakaranda fa is gyönyörű lila szinekben pompázik az udvaron. Az egyik kedvenc fám. Tavaly szépen megnyírtam és most hatalmas virágfürtök vannak rajta.





No comments: