Thursday, June 13, 2013

Májusi kert

Igaz már Júniust írunk de a virágok még Májusban kezdtek nyílni. Az idén nagyon szépek lettek pedig nem sokat kertészkedtem. A Pocsolya víz úgy látszik jót tett nekik. Majdnem minden kihajtott még a tavalyi Hortenziám is pedig az  soha nem sikerült nekem. Az elszórt szotyola magokból nagyon szép napraforgó virágok lettek.
A Stargazer Liliom talán a legszebb most de a vizi liliom sem marad le. A Lotus gyökér amit vettem viszont nem maradt meg. A hajtások leszáradtak a nagy szélben és nem jött még új. Remélem azért meggondolja még magát és újra ki fog hajtani.
A Pocsolya üres nincs benne semmi virág, növény csak két, három vizi nárcis amit a Koik jól megrágtak. Irtó jópofák. Ha beleteszek egy karika görög dinnyét vagy pár levél salátát rögtön felfalják. Vettem hozzá 5 kicsit de nem nagyobb 6 inchnél egyik sem. Majd megnőlnek, nem igaz? Van most két kinai csikos shark (cápa?) is a pocsolyában. Szorgalmasan eszegetik az algát. Ezeket nehéz lefotózni, mert mindig az alján vannak és teljesen beleolvadnak a háttérbe.
Ma például egy hatalmas darazsat találtam a hálón. Persze mindjárt szaladtam a kameráért és lett pár jó közeli kép róla. Mivel nem érek rá fotózni menni így nagyon megörültem neki.  Sajnos  a két nagy sárga pillangó nem várt meg míg beszaladtam a kamerámért. Igazán nem szép tőluk!








Ez képeslap lett:

A királynő úgy látszik egy kis szabadidőre vágyott. Itt a pocsolya hálón pihent, utána elszált.

Méh a Basil -en. 
Basil:
Pickerel Rush:

Tölcsér virág lila szinben:
Ez egy vizi virág:
Mexican primrose:
A trombita virág is nyílik már:
Zinnia:
Piros napraforgó:
Óriás napraforgó:
Napraforgó szirom:



No comments: