Tuesday, June 16, 2020

Kerti virágok és dinnyék..

A második vizililiom virág ami nyílik. Tettem bele 3 kis aranyhalat 2 sárga és egy fekete a moszkitók ellen.  Tiger, a macska már felfedezte őket. Épp elkaptam ahogy vadászik de szerencsére elbújtak a levelek alá. Nagy türelemmel figyelte a vizet míg rá nem szóltam.
Nagyon hiányzik a vizsla. Túl sok macska lett egyszerre.


 A piros napraforgó is kezd nyílni. Már van pár virág rajta lehet fotózni, jó alany. Ezek a méhek nem olyanok, mint tavasszal voltak. Gömbölyű testűek és rövidebbek. Már tele szedték magukat, Nagy sárga csomag van a lábukon. A második képen pedig egy kékes méh vagy darázs van amit észre sem vettem csak a képen láttam meg.


Pisti dinnyéi: Ő a dinnyecsősz és nem is vette őket észre pedig minden nap locsolja őket. Már van vagy 15 darab rajtuk. Ez pl. már jó tenyérnyi nagy de a levelek eltakarták.  Ma vettem észre. Kíváncsi leszek megmaradnak-e.

A két fajta alma, golden és green Granny Smith. Már azt hittem nem lesz rajtuk de ez is megindult.


 ..és a sötét paradicsom ami még zöld. Lehet Nem is lesz sötét, csak finom legyen.
Érdekes ez a kertészkedés. Nem akarok sokat foglalkozni vele, csak amolyan hobbi. Azért beleéli magát az ember főleg ha látja, hogy szépen nőnek, új hajtások jönnek. Még nem volt nagy kánikula, de jönni fog és ha kiszáradnak majd megüt a guta, ahogy mondják. Mindenesetre addig is lehet őket fotózni és jó időtöltés. Ha pedig megmaradnak még finom is. Emlékszem nekem a negyedik emeleten a gangon is vol sok virágom Pesten. Mikor kislány voltam Győrben Kismamámnál is volt kert. Nagyon szerettem ott lenni.
A Dália is kinyílt amit tavaly vettem de nem volt virág rajta.
Happy Apák Napját!

No comments: