Saturday, November 9, 2013

Pillangó, pillangó..

Egész nap ezzel szórakoztam pedig elkellett volna mennem de neki áltam a pillangó ketrec készítésnek. Azt hittem nagyon egyszerű lesz, mégis egész nap tartott. Már nem érzem a derekamat se. Nem is olyan egyszerű csak úgy bevonni szunyoghálóval a keretet. Én drótoztam, vartam, csatoltam, ragasztottam, minden elképzelhető dolgot ami itthon volt felhasználtam. Nem lett olyan "szép" mint ahogy én elképzeltem de legalább túl vagyok rajta. Jó lesz ez a hernyóknak, Ha nem, majd elköltöznek. Nem igaz? Bele is raktam 3 cserép Milkweed gazt  és rá az 5 hernyót amit láttam. Lehet lesz több is de nem volt mát türelmem keresgélni.  Mindig belekezdek  kisérletezni valamibe de a végén már megunom, mert nem megy olyan gyorsan, mint régen.
Remélem meghálálják és szép narancs szinű Monarch lepkék lesznek bellőlük.
Tettem be egy ágat is amire felakaszthatják magukat.(Chrysalis) Egyébként a biológia az egyik kedvenc tárgyam volt mindig.
Ilyen lett:





Pillanó, Pillangó...erre emlékesztek még?

No comments: