Sunday, August 16, 2015

Meleg napok

Olyan meleg napok vannak, hogy semmi kedvem kibújni a házból. Inkább bennt hűsölök a computer előtt. Ennek az a hátránya, hogy már elültem a hátsómat. Még sütni, főzni sincs kedvem ebben az időben. Még itt bennt is érezni a meleg levegőt hiába megy a hűsítő levegő. Morzsa is csak be, be szalad utána ki de hamar vissza. Nem is tudom, hogy tud a forró betonon menni. Nem égeti a talpát?
Még a Jeepem is felfort a mult héten, mert kilukadt a radiátor. Meg izasztott egy kicsit, mert nem indult miután Nimród kicserélte. 3 napig szívtam a fogam, nem akarok még új kocsit venni. Ami tetszik kb 40-50 ezer dollár. De az sem tetszik igazán. Az új Jeeptől is félek egy kicsit, mert nem jók a vélemények róla. Hál Istennek végül is csak egy új elem kellett bele, az merült le teljesen. Azóta szépen megy csak el ne szóljam. Szeretem a Jeepemet, jó vezetni pedig már 20 éves. Most süti a nap a ház előtt.
Itt van pár kép amivel szórakoztam. Próbálgattam a 3 Dimenziós képeket de nem sokra mentem vele. Aztán elfogyott a türelmem. Az egyik, a "Cones" viszont mindenkinek tetszik, nyertem is vele sok helyen.

Ez egy másik kisérlet de fogalmam sincs hogy csináltam. Talán ha lesz még újra türelmem hozzá utána nézek mégis hogyan kell az ilyet csinálni. 



A rajta lévő Kaleidoscope is egy új kisérlet. "Marad a gyerek ha játszik" szokták mondani. Hát ez épp rám illett most. Ezzekel is elszórakoztam:




Most várom az új Samsung Galaxy Note 5 telefont ami a jövő héten jön ki,már előre megrendeltem nekem. Nagyon jó deal-t adtak rá.  Állítólag sokkal jobb benne a kamera. remélem jó videókat fog csinálni. A Canon 70D camerám túl nehéz minden napos fotókhoz cipelni a nyakamban. Nimród jobb videót készít a Note 3 telefonnal, mint én a drága kamerával vagy a régi Note 2-vel. Persze az is számít, hogy a kezemben fogom és érzékeny, de állványt is cipelni képtelen vagyok. Így remélem a Samsung Galaxy Note 5 telefonnal jó lesz a videóm is. Valamivel mindig kell játszani!







Még pár photoshop kreáció:








No comments: