Wednesday, April 22, 2009

Maszat

Maszat
Octóber, 11. 2001 - Április, 14. 2009.
Nem volt kedvem írni... Múlt hét szerdán a 7.5 éves Vizslám, Maszat akit én neveltem, én tenyésztettem, meghalt. Hírtelen beteg lett valamitől és mikor az orvoshoz elvittem ott sokkot kapott és meghallt. Nem tudom hogyan tudnám szebben leírni de ez olyan hírtelen jött, hogy még beszélni is alig tudok róla. Itt megnézhetitek a képeit, nem rég raktam fel őket kattintsatok rá. Akkor még semmi baja nem volt. Ő soha nem volt olyan élénk mint a többi, nyugodt igazán nagyon kedves Vizsla volt akit mellettem ült és türelmesen várta míg fotózóm. Ő van általában sok képen amit készítettem.
Én méregre gyanakszom de az is nagyon fura hiszen a másik kettőnek semmi baja. Nálam minden kutya élt ezen az udvaron velünk 14-16 évig. Anyja, Piri most 12 éves. Morzsa a testvére pedig 4. Van egy olyan érzésem, hogy nem kellett volna elvinnem és akkor nem kapott volna sokkot. Nem vagyok az operálás nagy híve, midig arra gondolok mindnél többet vágnak, annál több baj van, többet találnak. Még a Rákhoz is ha nem nyúlnak idejében jobb nem piszkálni később.
Maszat, ha minden igaz már vidáman szaladgál a szép zöld mezőn a többi négylábu családtagunkkal. Van egy nagyon szép történet az itteni kutyások között. Itt Rainbow Bridge-nek hívják. Megpróbálom nektek lefordítani. Remélem igaz. Ezt a képet nem is olyan régen készítettem erre a történetre, mintha megéreztem volna....bár ezen a képen nem ő van hanem Morzsa.
"The Rainbow Bridge


Just this side of Heaven is a place called Rainbow Bridge. When an animal dies that has been especially close to someone here, that pet goes to Rainbow Bridge. There are meadows and hills for all of our special friends so they can run and play together. There is plenty of food, water and sunshine, and our friends are warm and comfortable. All the animals who had been ill and old are restored to health and vigor; those who were hurt or maimed are made whole and strong again, just as we remember them in our dreams of days and times gone by. The animals are happy and content, except for one small thing; they each miss someone very special to them, who had to be left behind. They all run and play together, but the day comes when one suddenly stops and looks into the distance. His bright eyes are intent; His eager body quivers. Suddenly he begins to run from the group, flying over the green grass, his legs carrying him faster and faster. You have been spotted, and when you and your special friend finally meet, you cling together in joyous reunion, never to be parted again. The happy kisses rain upon your face; your hands again caress the beloved head, and you look once more into the trusting eyes of your pet, so long gone from your life but never absent from your heart. Then you cross Rainbow Bridge together.

Author Unknown "

Magyarul:

Szivárvány Híd

A Mennyek Ország Határán van a Szivárvány Híd. Mikor egy kutyus vagy más állat akit nagyon szerettünk meghal ide ehhez a hídhoz megy. Azon túl gyönyörő zöld mező, napsütés, víz és eledel fogadja őket. Ott melegség, szeretet van. Beteg, nyomorék testük újra egészséges erős lesz megint ahogy álmainkban, gondolatainkban élnek. Boldogan szaladgálnak, gondtalanul biztonságban élnek de mégis hiányoznak nekik azok akiket itt hagytak. Egyszer mégis eljön a nap mikor hirtelen csak megállnak, figyelnek. A szemük felcsillan és boldogan szaladnak, repülnek a zöld fűvön keresztűl a Hídhoz ahhol újra találkoznak a szeretett gazdával. Összenyalnak, csókolgatnak míg te újra a hűséges szemeikbe nézel mintha soha nem váltak volna el tőled. Együtt mentek át a Szivárvány Hídon a többi családtaghoz ahogy a történet írja.
Nem tudom de remélem, hogy igaz. Nem vagyok poéta, már kisírtam a két szemem de megpróbáltam lefordítani. Ha esetleg valaki jobban, szebben le tudja fordítani küldje nekem el.
A narancs fa alatt temettük el Huncut és Betyár mellé.

No comments: